تحلیلی بر شرایط عمومی پیمان با نگاه حقوق مهندسی

تحلیلی بر شرایط عمومی پیمان با نگاه حقوق مهندسی

تحلیلی بر شرایط عمومی پیمان با نگاه حقوق مهندسی

راه های ارتباطی با نویسندگان از طریق کانال‌های زیر امکان پذیر است:

فرهاد عابدی درآباد  Farhadabedi68@yahoo.com

امین موچهری am.2tce@gmail.com

مهدی مسعودی آشتیانی mehdimasoudi225@gmail.com

 

تحلیلی بر شرایط عمومی پیمان با نگاه حقوق مهندسی ( Evaluating the general conditions of contract from an engineering legal view)

این کتاب در پنج فصل و در چهارصد و هجده صفحه به چاپ رسیده است.

نویسندگان این کتاب دکتر مهدی مسعودی آشتیانی مدیر حقوقی شرکت دانش بنیان فن آوری نوین نیرو، مهندس امین منوچهری مدیر کنترل پروژه شرکت دانش بنیان فن آوری، مهندس فرهاد عابدی درآباد مدیر امور قراردادهای شرکت فن آوری نوین نیرو و مکی تمیمی نژاد (وکیل پایه یک دادگستری) می‌باشد.

خلاصه کتاب

در راستای اجرای تعهدات ذیل شرایط عمومی همسان اصداری از سوی سازمان برنامه و بودجه، گره خوردن تجربیات مهندسی با علم حقوق و نحوه تنظیم قراردادهای پیمانکاری، سبب شده است که علم مهندسی فقط محدود به اجرای آن پروژه نباشد و آشنایی با حقوق ساخت و نحوه تنظیم این قراردادها، سبب میشود که پیمانکاران به عنوان نوک پیکان توسعه کشور، متضرر نشوند و با اطلاع از حقوق خود، مشکلاتشان را در مدت زمان کمتری حل و فصل نمایند.

کتاب حاضر که ماحصل اجرای بیش از ۱۰۰ پروژه موفق ملی در شرکت فناوری نوین نیرو میباشد، تجربیات گرانقدری را به پیمانکارانی عرضه میدارد که پا در این مسیر گذاشته اند. ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت محترم شرکت فن آوری نوین نیرو جناب آقای دکتر کاویان پور، این کتاب را به جامعه مهندسی و حقوقی کشور تقدیم می نماییم.